Monday, October 28, 2013

Makan vitamin boleh gemuk?

Soalan yang selalu orang tanya berkaitan dengan pengambilan VITAMIN?

  • Saya berminat nak makan vitamin untuk kesihatan dan kecantikan tubuh badan saya.

  • betul ke kalau makan vitamin nanti boleh gemuk?


Sebenarnya itu adalah satu konsep yang salah. Pengambilan VITAMIN  atau ambil apa jua supplement, apa yang penting adalah AIR.

Air secukupnya adalah penting kerana air lah yang akan membantu dalam penyerapan vitamin tersebut ke dalam tubuh badan kita.

Sebenarnya apabila kita mengambil supplemen atau vitamin, tubuh badan kita memberi signal (isyarat) bahawa kita perlu mengambil air secukupnya, iaitu sebanyak 2 liter sehari.

Namun begitu, kita seringkali telah salah tafsir dan beranggapan bahawa badan kita memberi isyarat "lapar".

oleh yang demikian, kita pun makan... padahal, apa yang sebenarnya kita perlu minum, dan bukannya makan.

Jom hubungi saya untuk mendapatkan vitamin SHaklee anda dan konsultasi berterusan :)



* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan dan mencegah sebarang penyakit.

Untuk mendapatkan vitamin Shaklee anda, sila hubungi:

✉ Email : bieyila@gmail.com
 ✆ WhatsApp : 013-2047971
 ✉ PM page FB: Vitamin Bonanza -  Shaklee

 ♥♥ Walk-in dan buat pembelian menggunakan ID “887277- Mohd Ridzwan”di mana-mana branch Shaklee berdekatan anda. ♥♥



Saya adalah pengedar sah Shaklee .. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya. 



No comments:

Post a Comment